piątek, 30 listopada 2012

Nagroda - Foremki do przygotowania chatki z piernika

Wczoraj dotarła do mnie nagroda wygrana w konkursie zorganizowanym na blogu: Ciasteczkolandia. Konkurs dotyczył pierniczków. Sponsorem konkursu była firma Staedter Polska - lider na rynku artykułów cukiernictwa artystycznego. Do zrobienia takiej chatki z piernika zbierałam się dwa lata. Na przeszkodzie stał właśnie brak odpowiednich foremek do wykrawania poszczególnych elementów. Myślę, że dzięki tej nagrodzie w tym roku zrobię nie jed, nie dwie ale trzy chatki, którymi obdaruję rodzinę. 



3 komentarze:

  1. mam nadzieje ze wykonanie dasz na bloga;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jak wyjdzie, podzielę się z Wami przepisem :)

      Usuń
  2. Jej, śliczne! Teraz czekamy na ten piernikowy domek ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...